ACT Responsible opent de jacht voor 2024

Bureaus van over de hele wereld worden opnieuw uitgenodigd om deel te nemen aan het ACT-programma, het jaarlijkse programma van non-profitorganisatie ACT Responsible in samenwerking met Cannes Lions.
Bureaus die hun duurzaamste werk inzenden – campagnes die opkomen voor sociale- en milieukwesties – zullen automatisch schitteren in de jaarlijkse Great ads for Good-galerij, maar maken ook kans op een plekje in de ACT Responsible Hall in Cannes, zichtbaar van 17 tot en met 21 juni. Daarnaast kunnen bureaus met hun werk ook een Care Award winnen of in The Good Report verschijnen, de jaarlijkse ranking van ACT Responsible in samenwerking met WARC die de meest duurzame- en milieuvriendelijke reclamecampagnes, reclamemakers en merken verkiest. Ten slotte is er ook nog de ‘Minute de Responsabilité’, waarmee bureaus en hun merken gratis zichtbaarheid kunnen winnen op de kanalen van Euronews en Africanews. Het ingezonden werk wordt op die manier door middel van verschillende initiatieven en gedurende het hele jaar gevierd, om zo het gesprek te stimuleren en te inspireren met best practices.
Bureaus kunnen tot en met 5 april hun beste werk inzenden via de website van ACT Responsible.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]