ACTITO en BAM peilen naar uw digitale maturiteit

ACTITO bundelt zijn krachten met BAM en lanceert zijn 2019 Personalized Marketing Barometer, die de Belgische markt weerspiegelt en peilt naar de digitale maturiteit van bedrijven. Omdat het belangrijk is om daarin zoveel mogelijk meningen te kunnen opnemen, lanceert BAM een oproep om deel te nemen aan de barometer. De resultaten worden gedeeld met de hele BAM-community op het event van de BAM Belgian Digital Champions op 19 september.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]