ACTITO en BAM peilen naar uw digitale maturiteit

ACTITO bundelt zijn krachten met BAM en lanceert zijn 2019 Personalized Marketing Barometer, die de Belgische markt weerspiegelt en peilt naar de digitale maturiteit van bedrijven. Omdat het belangrijk is om daarin zoveel mogelijk meningen te kunnen opnemen, lanceert BAM een oproep om deel te nemen aan de barometer. De resultaten worden gedeeld met de hele BAM-community op het event van de BAM Belgian Digital Champions op 19 september.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]