Midden mei hadden de awards Best of Activation 2013 plaats. Deze awards, die de beste activations van het afgelopen jaar belonen, stonden in het teken van "New Age" en dat was geen toevallige keuze van het ACC, de bezielster ervan. De context van de crisis verplicht bureaus ertoe om de activering van merken heruit te vinden. Meer dan op verkoop is deze activering gebaseerd op de relatie van de klant. Ze maakt dan ook gebruik van nieuwe middelen, met een uitgekiende strategie. De specialisatiegraad ervan vereist ook vaak een reorganisatie van de bureaus.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]