Activeren in de toekomst

Midden mei hadden de awards Best of Activation 2013 plaats. Deze awards, die de beste activations van het afgelopen jaar belonen, stonden in het teken van "New Age" en dat was geen toevallige keuze van het ACC, de bezielster ervan. De context van de crisis verplicht bureaus ertoe om de activering van merken heruit te vinden. Meer dan op verkoop is deze activering gebaseerd op de relatie van de klant. Ze maakt dan ook gebruik van nieuwe middelen, met een uitgekiende strategie. De specialisatiegraad ervan vereist ook vaak een reorganisatie van de bureaus.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]