Midden mei hadden de awards Best of Activation 2013 plaats. Deze awards, die de beste activations van het afgelopen jaar belonen, stonden in het teken van "New Age" en dat was geen toevallige keuze van het ACC, de bezielster ervan. De context van de crisis verplicht bureaus ertoe om de activering van merken heruit te vinden. Meer dan op verkoop is deze activering gebaseerd op de relatie van de klant. Ze maakt dan ook gebruik van nieuwe middelen, met een uitgekiende strategie. De specialisatiegraad ervan vereist ook vaak een reorganisatie van de bureaus.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]