Ad Blocking Action Day zoekt de juiste oplossing tegen adblockers


Adblockers zijn een groeiende bedreiging voor de online business modellen. Omdat die moeten worden aangepakt, organiseert de World Association of Newspapers and News Publishers de Ad Blocking Action Day: een dag waarop de uitgevers en vakexperten van de dagbladen Aftonbladet, WeltN24 en Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) samenkomen om hun adviezen en strategieën rond de problematiek te delen. Het event zal op 11 februari plaatsvinden in de kantoren van FAZ. Meer informatie over de Ad Blocking Action Day vindt u hier.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


