
Page Fair en Adobe brachten in kaart hoeveel mensen er actief advertenties blokkeren. Daarnaast is gekeken naar de impact van ad blocking op de waarde van advertenties. Het onderzoek laat zien dat er dit jaar wereldwijd zo’n 21,8 miljard dollar aan omzet uit advertenties verloren gaat als gevolg van ad blocking. De verwachting is dat dit in 2016 wereldwijd zelfs oploopt tot zo'n 41,4 miljard dollar. Het volledige rapport kun je hier vinden, hieronder zie u een grafiek over België.

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]