Ad blocking wist 21,8 miljard dollar weg


Page Fair en Adobe brachten in kaart hoeveel mensen er actief advertenties blokkeren. Daarnaast is gekeken naar de impact van ad blocking op de waarde van advertenties. Het onderzoek laat zien dat er dit jaar wereldwijd zo’n 21,8 miljard dollar aan omzet uit advertenties verloren gaat als gevolg van ad blocking. De verwachting is dat dit in 2016 wereldwijd zelfs oploopt tot zo'n 41,4 miljard dollar. Het volledige rapport kun je hier vinden, hieronder zie u een grafiek over België.

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]