Ad Van Ongeval sluit zich aan bij nieuw management At-thetable

News / People

Het nieuwe jaar begint op volle kracht bij At-thetable. In september startte Eva De Gendt als managing director in het Gentse bureau om samen met strategic director Jorian Vanvossel de dagelijkse leiding op zich te nemen. Op 29 januari werd het duo versterkt door Ad Van Ongeval als creative director en is het nieuwe managementteam een feit. Als art director creëerde Van Ongeval al tal van campagnes bij onder andere Lowe, Duval Guillaume, FamousGrey en TBWA

"Samen met Jorian Vanvossel werden de krijtlijnen op commercieel en strategisch vlak verder uitgetekend, met de komst van Ad Van Ongeval kunnen de puntjes op de i gezet worden en de creatieve ambitie van het bureau worden ingevuld," klinkt het bij At-thetable.  

"In ons vak is de kracht en de complementariteit van mensen cruciaal. Ik ben dan ook heel blij met de versterking van Ad Van Ongeval in ons team. De drietand klantenservice-strategie-creatie is nu compleet, haarscherp en vol ambitie. Wij konden dit nieuwe jaar niet beter inzetten," reageert Eva De Gendt. 

"Ik geloof heilig in de vervloeiing van strategie en creatie als één repetitieve beweging in het creatieve proces," vult Jorian Vanvossel aan. "Geen doorgeefluik, maar kruisbestuiving. Met Ad bevonden we ons meteen op dezelfde golflengte. Hij overtuigde ons enerzijds met een métier en werklust waarmee hij onze creatieve teams meteen kan injecteren, en anderzijds een dynamische en frisse kijk op het soort campagnes waarnaar adverteerders vandaag op zoek zijn."

"Vanaf het allereerste gesprek was er meteen een klik," beaamt Ad Van Ongeval. "We delen een gemeenschappelijke liefde voor creatieve inzichten, die resulteren in werk met een hoekje af. Heerlijk vind ik dat. Maar bovenal is At-thetable een bureau waarin mensen centraal staan. Het is een plek waar iedereen zichzelf kan zijn en waar vooral plezier wordt gemaakt. Dat voel je zodra je binnenstapt, en dat vormt de basis voor fantastisch werk."