Wij Belgen moeten het hebben van onze creativiteit en ons ijzersterke aanpassingsvermogen. En creatief zijn we, ondanks de moeilijke coronaperiode, absoluut gebleven! Hoe vlot werden fysieke evenementen wel niet voorzien van een digitaal broertje of zusje? Webinars schoten als paddenstoelen uit de grond en al wie wou, kon gemakkelijk extra kennis opdoen vanuit zijn eigen bureaustoel of zetel. ADC Production toonde het goede voorbeeld en bedacht voor enkele klanten, al dan niet op verplaatsing, zo’n digitaal alternatief. Hieronder lijsten we een paar best practices voor u op.
Cinevox Happening: Brightfish
Luminus: Verhulst & Friends
Link2Fleet Forum and Awards 2020: Link 2 Fleet
European Cluster Conference 2020: Brightfish
Clepa Innovation Awards 2020: Triumph Benelux

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








