Wij Belgen moeten het hebben van onze creativiteit en ons ijzersterke aanpassingsvermogen. En creatief zijn we, ondanks de moeilijke coronaperiode, absoluut gebleven! Hoe vlot werden fysieke evenementen wel niet voorzien van een digitaal broertje of zusje? Webinars schoten als paddenstoelen uit de grond en al wie wou, kon gemakkelijk extra kennis opdoen vanuit zijn eigen bureaustoel of zetel. ADC Production toonde het goede voorbeeld en bedacht voor enkele klanten, al dan niet op verplaatsing, zo’n digitaal alternatief. Hieronder lijsten we een paar best practices voor u op.
Cinevox Happening: Brightfish
Luminus: Verhulst & Friends
Link2Fleet Forum and Awards 2020: Link 2 Fleet
European Cluster Conference 2020: Brightfish
Clepa Innovation Awards 2020: Triumph Benelux
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]