Drie nieuwe klanten voor AddRetail

Budgets / News / Retail

Het was meteen duidelijk dat de retailsector voor een belangrijke uitdaging stond, toen de coronapandemie de kop op stak, en dat zal de komende weken en maanden niet anders zijn. De markt verandert, begrippen als ‘flexibiliteit’ en ‘anders denken’ zijn meer dan ooit actueel. Anderzijds worden er ook nieuwe opportuniteiten gecreëerd. Binnen deze uitdagende periode heeft AddRetail goed standgehouden, onder meer door haar begeleidende rol naar de klanten toe. Ondanks de onvoorziene omstandigheden kan het bureau tevreden terugkijken op de eerste helft van het jaar.

Vooreerst haalde het bureau voor de tweede maal op rij de folder van Carrefour binnen. Dit in een tijd van grote veranderingen, waarbij er binnen Carrefour de kaart getrokken wordt van een overkoepelde communicatie tussen de verschillende merknamen. Carrefour en AddRetail gaan voor een tweede driejarig succesverhaal. 

Bovendien verwelkomde AddRetail ook Autodistribution Belgium onder haar klanten. Dit bedrijf omvat een netwerk van 4400 lokale werkplaatsen, verspreid over Europa en verovert meer en meer de Belgische markt, met een zwaartepunt in het Noorden. De groep telt ondertussen 14 AD garages in Vlaanderen. AddRetail ondersteunde en begeleidde het bedrijf al bij de ontwikkeling van de nieuwe catalogus en de nieuwe campagnebeelden. Tot slot is er de samenwerking met Vanden Borre – Fnac. Binnen de lockdown periode hielpen ze het bedrijf meerwaarde te bieden aan de B2B sector, waarvoor een communicatieplan op poten gezet werd.