Sam De Win in jury PHNX Awards

In 2020, midden in de coronapandemie, lanceerde Adforum de PHNX Awards als een manier om creativiteit te vieren en het moreel van de industrie op te peppen. De respons toen was fenomenaal: een ongelooflijk diverse jury van 450 juryleden uit 120 landen en meer dan 4000 inzendingen.
Intussen zijn we een paar edities verder en ook dit jaar worden er PHNX Awards uitgereikt. Belangrijk: de eerste inschrijving is gratis, met een latere vergoeding van 150 euro per inzending, enkel als het werk op de shortlist komt. Het andere unieke aspect van de PHNX Awards is de jury. In tegenstelling tot alle andere wedstrijden staat de PHNX open voor juryleden uit alle aspecten van de reclame: niet alleen creatieven, maar ook marketeers, strategen, bureauleiders, consultants en journalisten.
Sam De Win, executive creative officer van iO, zetelt dit jaar als enige Belg in de jury. Voor meer info rond deelname, surf naar de website van Adforum.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]