In 2020, midden in de coronapandemie, lanceerde Adforum de PHNX Awards als een manier om creativiteit te vieren en het moreel van de industrie op te peppen. De respons toen was fenomenaal: een ongelooflijk diverse jury van 450 juryleden uit 120 landen en meer dan 4000 inzendingen.
Intussen zijn we een paar edities verder en ook dit jaar worden er PHNX Awards uitgereikt. Belangrijk: de eerste inschrijving is gratis, met een latere vergoeding van 150 euro per inzending, enkel als het werk op de shortlist komt. Het andere unieke aspect van de PHNX Awards is de jury. In tegenstelling tot alle andere wedstrijden staat de PHNX open voor juryleden uit alle aspecten van de reclame: niet alleen creatieven, maar ook marketeers, strategen, bureauleiders, consultants en journalisten.
Sam De Win, executive creative officer van iO, zetelt dit jaar als enige Belg in de jury. Voor meer info rond deelname, surf naar de website van Adforum.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]