Op 30 juni vond in New York een dag rond Ocean, Climate and Life plaats, een initiatief van de Verenigde Naties. Adidas en Parley for the Oceans presenteerden er het resultaat van hun samenwerking: een sportschoen volledig gemaakt uit afval uit de oceanen, dat zorgvuldig gerecycleerd werd. Deze eerste 'bio'-sneaker dient vooral als aandachtstrekker, om te wijzen op de slechte staat van onze oceanen. Het merk met de drie strepen wil in de toekomst nog producten maken op basis van dergelijke materialen, zoals T-shirts en shorts, kondigt Adidas-topman Eric Liedtke aan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]