Op 30 juni vond in New York een dag rond Ocean, Climate and Life plaats, een initiatief van de Verenigde Naties. Adidas en Parley for the Oceans presenteerden er het resultaat van hun samenwerking: een sportschoen volledig gemaakt uit afval uit de oceanen, dat zorgvuldig gerecycleerd werd. Deze eerste 'bio'-sneaker dient vooral als aandachtstrekker, om te wijzen op de slechte staat van onze oceanen. Het merk met de drie strepen wil in de toekomst nog producten maken op basis van dergelijke materialen, zoals T-shirts en shorts, kondigt Adidas-topman Eric Liedtke aan.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]