Adidas haalt schoenen uit oceaan

Op 30 juni vond in New York een dag rond Ocean, Climate and Life plaats, een initiatief van de Verenigde Naties. Adidas en Parley for the Oceans presenteerden er het resultaat van hun samenwerking: een sportschoen volledig gemaakt uit afval uit de oceanen, dat zorgvuldig gerecycleerd werd. Deze eerste 'bio'-sneaker dient vooral als aandachtstrekker, om te wijzen op de slechte staat van onze oceanen. Het merk met de drie strepen wil in de toekomst nog producten maken op basis van dergelijke materialen, zoals T-shirts en shorts, kondigt Adidas-topman Eric Liedtke aan.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]