Runtastic, een uitgever van apps in de domeinen sport en gezondheid, wordt verkocht aan Adidas. Tot nu bezat het Duitse uitgeefconcern Axel Springer 50,1% van de aandelen van Runtastic. Adidas haalde 220 miljoen euro uit de geldla voor de uitgever van populaire apps als Runtastic, Runtastic Me en Sleep Better. De apps van Runtastic worden nu al gebruikt door ongeveer 70 miljoen mensen. De combinatie van sport, de digitale wereld en data is interessant in een wereld die steeds meer geconnecteerd is, zo luidt het. Adidas had op dat vlak een flinke achterstand op Nike, hoewel Adidas al eigen apps had, zoals miCoach en Adidas Go. Runtastic wordt een aparte entiteit binnen Adidas en Florian Gschwandter, medeoprichter en CEO van Runtastic, liet al weten dat hij en de andere oprichters aan boord blijven. Voor de gebruikers zou er dus weinig veranderen - al zullen ze misschien meer dan vroeger het woord Adidas tegenkomen?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]