Met dit warme weer draait het BBQ-seizoen nu al op volle toeren. Ook Adjust heeft duidelijk zin in een heerlijke barbecue en stelt daarom de nieuwe elektrische BBQ’s van Tefal voor, via een digitale en instore actie. Om de actie te ondersteunen, maakte Adjust een YouTube-campagne met drie spots. De ster: iemand die niet in staat is de barbecue aan te steken zonder het risico een arm te verliezen of de hele wijk in vuur en vlam te zetten. De belofte luidt dan ook: « en als je denkt aan Tefal? ». Daarnaast werd er ook een Search & Display campagne op poten gesteld om het CRM programma van Tefal te promoten. Instore (Carrefour Group) biedt de producten aan en stelt een koffertje voor met Ketjep sauzen. Bij elk gekocht product krijg je dus één Ketjep pack gratis.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]