Met dit warme weer draait het BBQ-seizoen nu al op volle toeren. Ook Adjust heeft duidelijk zin in een heerlijke barbecue en stelt daarom de nieuwe elektrische BBQ’s van Tefal voor, via een digitale en instore actie. Om de actie te ondersteunen, maakte Adjust een YouTube-campagne met drie spots. De ster: iemand die niet in staat is de barbecue aan te steken zonder het risico een arm te verliezen of de hele wijk in vuur en vlam te zetten. De belofte luidt dan ook: « en als je denkt aan Tefal? ». Daarnaast werd er ook een Search & Display campagne op poten gesteld om het CRM programma van Tefal te promoten. Instore (Carrefour Group) biedt de producten aan en stelt een koffertje voor met Ketjep sauzen. Bij elk gekocht product krijg je dus één Ketjep pack gratis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]