Adobe Audience Manager, het datamanagement platform (DMP) in Adobe Analytics Cloud, is voor de derde keer op rij benoemd als leider in het “Forrester WaveTM: Data Management Platforms, Q2 2017” onderzoek van Forrester Research. Adobe Audience Manager ontving de hoogste score voor ‘actueel aanbod’. Adobe is een van de elf leveranciers die door Forrester is onderzocht. Het onderzoek bestond uit 35 criteria, waaronder het actuele aanbod, strategie en aanwezigheid in de markt.
« Adobe is een slimme keuze voor marketeers die zich richten op het uitbreiden van de controle over kanalen, » verklaart Forrester in zijn onderzoek. « In 2011 kocht Adobe Demdex, de kerntechnologie van zijn DMP Adobe Audience Manager, als een stap in de richting van zijn visie op een convergerende adtech en martech stack. De strategie ondersteunt zijn opvatting dat gegevens, die zeer waardevol zijn voor effectieve en efficiënte media-aankopen, een grotere rol moeten spelen voor elk klantgebonden bedrijf. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]