Adobe opnieuw leider in Data Management Platforms

Adobe Audience Manager, het datamanagement platform (DMP) in Adobe Analytics Cloud, is voor de derde keer op rij benoemd als leider in het “Forrester WaveTM: Data Management Platforms, Q2 2017” onderzoek van Forrester Research. Adobe Audience Manager ontving de hoogste score voor ‘actueel aanbod’. Adobe is een van de elf leveranciers die door Forrester is onderzocht. Het onderzoek bestond uit 35 criteria, waaronder het actuele aanbod, strategie en aanwezigheid in de markt.
« Adobe is een slimme keuze voor marketeers die zich richten op het uitbreiden van de controle over kanalen, » verklaart Forrester in zijn onderzoek. « In 2011 kocht Adobe Demdex, de kerntechnologie van zijn DMP Adobe Audience Manager, als een stap in de richting van zijn visie op een convergerende adtech en martech stack. De strategie ondersteunt zijn opvatting dat gegevens, die zeer waardevol zijn voor effectieve en efficiënte media-aankopen, een grotere rol moeten spelen voor elk klantgebonden bedrijf. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]