De kracht van 10.000 creatieve professionals komt deze week volledig tot uiting tijdens Adobe MAX 2016. Adobe toont er de nieuwste Creative Cloud-innovaties, inclusief een nieuwe serie van applicaties voor experience design, fotografie en 3D-ontwerp. Daarnaast krijgen de bezoekers een sneak peek van de laatste ontwikkelingen afkomstig uit het onderzoekslab van Adobe. Adobe schuift daarbij bijvoorbeeld Adobe Sensei naar voren.
Adobe Sensei is een framework en aanbod van intelligente diensten die verweven worden in het Adobe Cloud Platform en zorgt er voor dat Adobes grote aantal content- en data-assets voor handen zijn zodat klanten sneller en slimmer kunnen werken en daardoor betere resultaten voor hun bedrijf kunnen halen. Creatieve professionals profiteren ervan dat Adobe Sensei alledaagse taken automatiseert, waardoor ze meer tijd kunnen besteden aan inspirerende en design-taken. Adobe heeft machine learning en AI al enkele jaren geïntegreerd in creatieve applicaties, zoals gezichtsherkenning, Content Aware-technologieën en Camera Shake Reduction. Nieuwe Creative Cloud features die Adobe Sensei toepast, zijn Adobe Stock Visual Search en Match Font en Face-Aware Liquify in Photoshop.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]