Het aantal digitale marketingkanalen in Europa is de voorbije twee jaar met tien procent gegroeid, dat bewijst de nieuwste editie van de Adobe Digital Index (ADI). Een analyse van meer dan 1,3 biljoen pagina-bezoeken aan meer dan tienduizend websites in Europa en Noord-Amerika geeft namelijk aan dat marketeers meer gebruik maken van touchpoints om de klant te bereiken. Het doel van de uiting bepaalt de keuze van het kanaal dat wordt gebruikt: waar search, display en social gebruikt worden voor het opbouwen van merkbekendheid, wordt e-mail ingeschakeld voor klantconversie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]