Het aantal digitale marketingkanalen in Europa is de voorbije twee jaar met tien procent gegroeid, dat bewijst de nieuwste editie van de Adobe Digital Index (ADI). Een analyse van meer dan 1,3 biljoen pagina-bezoeken aan meer dan tienduizend websites in Europa en Noord-Amerika geeft namelijk aan dat marketeers meer gebruik maken van touchpoints om de klant te bereiken. Het doel van de uiting bepaalt de keuze van het kanaal dat wordt gebruikt: waar search, display en social gebruikt worden voor het opbouwen van merkbekendheid, wordt e-mail ingeschakeld voor klantconversie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]