Adobe ziet groei in gebruik van marketingkanalen


Het aantal digitale marketingkanalen in Europa is de voorbije twee jaar met tien procent gegroeid, dat bewijst de nieuwste editie van de Adobe Digital Index (ADI). Een analyse van meer dan 1,3 biljoen pagina-bezoeken aan meer dan tienduizend websites in Europa en Noord-Amerika geeft namelijk aan dat marketeers meer gebruik maken van touchpoints om de klant te bereiken. Het doel van de uiting bepaalt de keuze van het kanaal dat wordt gebruikt: waar search, display en social gebruikt worden voor het opbouwen van merkbekendheid, wordt e-mail ingeschakeld voor klantconversie.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


