Adriaan De Raymaeker nieuwe partner Bridgeneers

News / People

Ware schoonheid zit vanbinnen. De beste nieuwe partners voor groei ook. Want Adriaan De Raymaeker (°1987), exact zes jaar aan de slag bij Bridgeneers, is ingestapt in het management als partner. Met aandelen en al, inderdaad. Adriaan De Raymaeker staat nu samen met Thomas Klein aan het hoofd van de digitale afdeling van Bridgeneers.

In januari 2016 verliet Adriaan De Raymaeker zijn functie als digital marketeer bij Humo, een tijdschrift dat sommigen onder u zich nog zullen herinneren, om te beginnen als digital marketeer bij Absoluut Zulu, een bedrijf dat sommigen onder u zich nog zullen herinneren. Bij Bridgeneers beweert men niet dat het daardoor steil bergop is gegaan met Zulu en aardig bergaf met Humo. Het zal vast toeval zijn. Adriaan De Raymaeker deelt zoals gezegd het dagelijkse management van de digitale afdeling met Thomas Klein. Hij houdt zich daarnaast hoofdzakelijk bezig met het operationele luik van digitale campagnes, digitale media incluis. Stichters Ronny Schildermans en Joris Mateusen blijven aan boord en zorgen mee voor de naadloze integratie binnen het totaalplaatje dat Bridgeneers aanbiedt.

De komst van De Raymaeker binnen de partnerstructuur van Bridgeneers past in de verdere groeiplannen van het bedrijf, dat trouwens genomineerd is als Trends Gazelle. Het begint ondertussen een traditie te worden dat Bridgeneers partners vindt binnen zijn eigen mensen. Voorheen stapten client directors Tine Van Hove en Piet Schepers al in, net als Thomas Klein. Een teken van geloof in het talent van de medewerkers en in groei van binnenuit. Plus: met Adriaan De Raymaeker is er eindelijk een partner en gitarist aan boord die alles weet van post-metal. Belangrijk.