Het digitale content-bureau Onlyhumans breidt uit met de komst van Adriaan van Looy. Het bureau telt daarmee 56 humans. Adriaan van Looy heeft al heel wat ervaring opgedaan in de reclamewereld. Hij werkte onder meer voor Saatchi & Saatchi, BBDO, Famous, Head office en sleepte tal van nationale en internationale prijzen in de wacht met creatieve reclamecampagnes.
Hij zal bij Onlyhumans het creatieve team leiden om de brug te slaan tussen data en engaging content. Tom Bogaert, CEO van Onlyhumans: “Merken hechten vandaag steeds meer belang aan data en vertrouwen steeds minder op buikgevoel. Maar hoe overtuigend data ook kunnen zijn, ze inspireren mensen niet tot handelen. Dat gebeurt pas als je je boodschap verpakt in een verhaal dat de verbeelding aanzwengelt en de ziel beroert. Door z’n ervaring past Adriaan perfect in het plaatje waarbij we onze expertise op gebied van data omzetten in echte verhalen in een digitale wereld.” Adriaan Van Looy vult aan: “Data vormen een heel sterke basis om relevante content te maken en de juiste doelgroep aan te spreken. Maar om de harten van die doelgroep te winnen is ook een creatieve insteek nodig die emotioneel kan prikkelen.”
Onlyhumans werd een klein jaar geleden opgericht door de samensmelting van de Antwerpse marketing- en advertisingbureaus Linkman en Queromedia. Door datagedreven marketing en creatieve storytelling te bundelen ontwikkelde Onlyhumans al verschillende campagnes voor o.a Oystershell, Orange, Ferrero, Stad Antwerpen, Niko , Tadaaz, Multipharma, Beobank en Artsen Zonder Grenzen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]