Var breidt de bestaande commerciële samenwerking met Ads & Data voor displayreclame en shortformvideo uit naar online video. In het bijzonder zal de nationale regie van Telenet/Play Media, Mediahuis en Proximus nu ook de niet doorspoelbare prerolls bij het videoaanbod op VRT MAX verzorgen. Op die manier kunnen Var en Ads & Data de adverteerder een aantrekkelijk aanbod voorschotelen, en versterken ze naar eigen zeggen de lokale digitale-reclamesector.
De samenwerking is immers ook een antwoord op de toenemende invloed van internationale spelers op de Belgische advertentiemarkt: naarmate die buitenlandse platformen steeds sterker worden, wordt het belangrijker om het lokale advertentie-ecosysteem te verankeren, klinkt het. Var en Ads & Data zijn ervan overtuigd dat ze de consument dankzij een intensievere samenwerking op een nog creatievere manier zullen kunnen bedienen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]