Var breidt de bestaande commerciële samenwerking met Ads & Data voor displayreclame en shortformvideo uit naar online video. In het bijzonder zal de nationale regie van Telenet/Play Media, Mediahuis en Proximus nu ook de niet doorspoelbare prerolls bij het videoaanbod op VRT MAX verzorgen. Op die manier kunnen Var en Ads & Data de adverteerder een aantrekkelijk aanbod voorschotelen, en versterken ze naar eigen zeggen de lokale digitale-reclamesector.
De samenwerking is immers ook een antwoord op de toenemende invloed van internationale spelers op de Belgische advertentiemarkt: naarmate die buitenlandse platformen steeds sterker worden, wordt het belangrijker om het lokale advertentie-ecosysteem te verankeren, klinkt het. Var en Ads & Data zijn ervan overtuigd dat ze de consument dankzij een intensievere samenwerking op een nog creatievere manier zullen kunnen bedienen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]