Ads & Data en TBWA geven Telenet ONE een podium

Om de lancering van Telenet ONE extra onder de aandacht te brengen, lanceert Ads & Data in samenwerking met Telenet en TBWA ‘ONE Minute’, een inspirerend mini-format op Play4. Telenet ONE is een volledig nieuw aanbod dat de consument zelf samenstelt om zo altijd en overal online te connecteren.
ONE: online connecteren altijd en overal
Nu digitaal een steeds prominentere rol speelt in ons leven verwacht de consument ook digitale vrijheid. Hier speelt Telenet slim op in met Telenet ONE, zo vertelt Inge Debremaeker: “Telenet ONE, dat is één internetverbinding voor binnen en buiten zonder volumelimieten, mét vrije keuze van televisieaanbod en een standaard inbegrepen internetbeveiliging. Wifi en 4G worden één met ONE. Eén verbinding, alle vrijheid. Om deze boodschap naar de consument te communiceren, bedachten Ads & Data en TBWA dit inspirerende branded format.”
De kracht van storytelling
Waardevolle content informeert, engageert en entertaint én dat is precies wat ‘ONE minute’ wil doen. Het mini-format is een creatie van Ads & Data in samenwerking met TBWA en Phd Media. Een staaltje native content waarbij de kijker kennismaakt met het concept van Telenet ONE.
In ‘ONE Minute’ trekt Telenet drie weken lang door Vlaanderen om online talent een podium te geven op televisie, dit 60 seconden lang. De insteek is dat allerlei lokaal talent hun passie, beroep of hobby kunnen delen met tv-kijkend Vlaanderen. Zo rolt het podium bijvoorbeeld aan in Sint-Niklaas waarin Mums & Bubs mama’s aanmoedigt om samen met hun baby te sporten. Het miniprogramma van 2’ is te zien op Play4, telkens van maandag tot en met donderdag om 19u30.
Naast het mini-format krijgt ‘One Minute’ ook een verlengstuk op Nieuwsblad.be, waar de lezer nog meer te weten komt over het talent uit de video’s en ze alles ontdekken over dit nieuwe Telenet-product.
“Voor ons is dit een mooie case om aan te tonen dat een commerciële boodschap ook mensen kan entertainen, inspireren en meenemen in een verhaal. Bij Ads & Data Brand Studio hechten we veel belang aan de kracht van storytelling. Authenticiteit en relevantie zijn cruciaal. Goede verhalen de basis,” vertelt Els Vercauteren, creative concepts Ads & Data Brand Studio.
Max Fauconnier van TBWA vult aan: “Via traditionele media is het steeds een hele uitdaging om jezelf als merk tussen de mensen te plaatsen. Dit soort branded formats zorgen ervoor dat we op een authentieke manier relevantie kunnen opbouwen bij onze doelgroep. Het resultaat van een heel fijne samenwerking met Telenet en Ads & Data. Dit smaakt naar meer.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]