Ads & Data is de nieuwe nationale reclameregie van Telenet/SBS, Mediahuis, Proximus Skynet en Pebble Media, zoals PUB eerder meldde. De officiële start op 1 april wordt ondersteund door een B2B-campagne waarin Ads & Data de hele sector met een knipoog meeneemt in een “andere” kijk op media en advertising. Naast de IMU-campagne die eerder al in de vakpers liep, komt er nu een reeks van verrassende explainer video’s die de positionering van “Ads & Data, We un-waste” in de kijker zetten.
“Met onze baseline We Un-waste pikken we in op de legendarische marketing-quote van John Wannamaker: Half the Money I spend on Advertising is wasted. The Trouble is, I don’t know which half,” zegt Bart Decoster, CEO van Ads & Data: “Dankzij de bundeling van onze mediamerken met een selectie van krachtige data gaan we bij Ads & Data veel efficiënter de multimediale consument van vandaag bereiken. Zo kunnen we onze klanten helpen om dichter bij hun klanten te komen, een duurzame kijk op reclame anno 2021. We blijven uiteraard ook fan van creatieve advertising. Vandaar dat we met onze enthousiasmerende visie voor een campagne kozen met zeer herkenbare elementen.”
De campagne, naar een idee van F&S (alias Fauconnier+Selfslagh), bestaat uit een aantal filmpjes die de komende weken gericht zullen opduiken in de juiste context. De explainer video’s werden gerealiseerd door het team van SBS Creative.
Credits
Advertiser: Ads & Data: Ilse Baele, Sander Verniers, Jo Nachtergaele
Concept & Logo Design: Fauconnier+Selfslagh
Creative Director: SBS Creative Steve Brouwers, David Ottenburgh
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]