Ads & Data laat de strijd losbarsten tussen media agency's en reclamebureaus in ‘Het SlimsteBureau’

Ads & Data, wat toekomstige samenwerkingen met Ads & Data alleen maar kan bevorderen.
Deelnemers kunnen zich vanaf maandag 23 september tot en met maandag 4 november inschrijven via dit formulier. Het is toegestaan dat meerdere ploegen van één bureau zich inschrijven.
“Vorig jaar kon ‘Het Slimste Reclamebureau ter Wereld’ op heel wat enthousiasme rekenen binnen de mediasector, waardoor de beslissing om dit jaar ook de media agencies uit te nodigen snel was genomen. In het lokale ecosyteem is het van essentieel belang dat we nauw en constructief samenwerken met de media agencies en reclamebureaus. Met ‘Het Slimste Bureau ter Wereld’zetten we nog meer in op verbinding en live beleving door iedereen samen uit te nodigen in Play Zuid,” besluit Els Vercauteren, brand studio director bij Ads & Data.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]