Ads & Data, wat toekomstige samenwerkingen met Ads & Data alleen maar kan bevorderen.
Deelnemers kunnen zich vanaf maandag 23 september tot en met maandag 4 november inschrijven via dit formulier. Het is toegestaan dat meerdere ploegen van één bureau zich inschrijven.
“Vorig jaar kon ‘Het Slimste Reclamebureau ter Wereld’ op heel wat enthousiasme rekenen binnen de mediasector, waardoor de beslissing om dit jaar ook de media agencies uit te nodigen snel was genomen. In het lokale ecosyteem is het van essentieel belang dat we nauw en constructief samenwerken met de media agencies en reclamebureaus. Met ‘Het Slimste Bureau ter Wereld’zetten we nog meer in op verbinding en live beleving door iedereen samen uit te nodigen in Play Zuid,” besluit Els Vercauteren, brand studio director bij Ads & Data.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]