Ads & Data laat de strijd losbarsten tussen media agency's en reclamebureaus in ‘Het SlimsteBureau’

Media / News

Na twee geslaagde voorgaande edities past Ads & Data dit jaar de spelregels lichtjes aan. Op donderdag 14 november start de zoektocht naar ‘Het Slimste Bureau ter Wereld’. In deze ultieme uitdaging strijden voor het eerst alle media agency's en reclamebureaus samen om de allerhoogste eer in de quizwereld: de officiële oorkonde voor Het Slimste Bureau ter Wereld.

 
Om het succes van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld naar een hoger niveau tillen, worden de quizkaarten dit jaar wat door elkaar geschud. Voortaan pakt Ads & Data uit met ‘Het Slimste Bureau ter Wereld’, een quiz die zowel de reclamebureaus als de media agency's de kans geeft om deel te nemen aan de populairste quiz van Vlaanderen. Zo komen ze in aanraking met alle mediamerken van

Ads & Data, wat toekomstige samenwerkingen met Ads & Data alleen maar kan bevorderen.


 
In tegenstelling tot vorig jaar zal er geen online voorronde meer plaatsvinden, maar worden alle ploegen meteen uitgenodigd in Play Zuid in Antwerpen voor een avondje ongezien quizplezier. Presentator Pedro Elias loodst alle kandidaten door de vragenrondes ‘3-6-9’, ‘Opendeur’ en de ‘Puzzelronde’. Op het einde van de quiz mag ‘Het Slimste Bureau ter Wereld’ de welbefaamde oorkonde mee naar huis nemen. De avond wordt in stijl afgesloten met een dj.

 

Deelnemers kunnen zich vanaf maandag 23 september tot en met maandag 4 november inschrijven via dit formulier. Het is toegestaan dat meerdere ploegen van één bureau zich inschrijven.



Vorig jaar kon Het Slimste Reclamebureau ter Wereld’ op heel wat enthousiasme rekenen binnen de mediasector, waardoor de beslissing om dit jaar ook de media agencies uit te nodigen snel was genomen. In het lokale ecosyteem is het van essentieel belang dat we nauw en constructief samenwerken met de media agencies en reclamebureaus. Met ‘Het Slimste Bureau ter Wereld’zetten we nog meer in op verbinding en live beleving door iedereen samen uit te nodigen in Play Zuid, besluit
Els Vercauteren, brand studio director bij Ads & Data.