AdSomeNoise krijgt factuur van Doccle

Crea / News

Doccle, het grootste administratieplatform van België, introduceert haar Peppol-integratie. Deze handige B2B-functie verzamelt al je professionele facturen automatisch op één plek. Peppol, een facturatie-tool die vanaf 2026 verplicht wordt voor alle bedrijven (en nu al voor overheidsfacturen), is volledig gratis geïntegreerd in het Doccle-platform. Dankzij deze integratie kunnen zelfstandigen hun administratie nóg eenvoudiger en efficiënter beheren, zonder dat ze moeten jongleren tussen verschillende tools.

Vaste communicatiepartner AdSomeNoise werkte voor deze campagne een through the line campagne uit gebaseerd op een eenvoudig en herkenbaar concept voor de doelgroep. Het is niet eenvoudig om zelfstandige te zijn, je staat er grotendeels alleen voor en er loopt al eens iets mis. Maar met Doccle loopt tenminste je administratie altijd van een leien dakje. De AI-gegenereerde beelden brengen de herkenbare uitdagingen van het ondernemerschap met een knipoog in beeld. Ze zijn zorgvuldig getweakt voor tal van mediatypes: geanimeerd waar het kan, statisch waar het moet.

Deze campagne wordt uitgerold via verschillende mediakanalen, waaronder (D)OOH, abribus, banners, homepage-takeovers en display. Hiermee wil Doccle zelfstandigen en bedrijven door heel België informeren over de voordelen van de Peppol-integratie en hen overtuigen van de eenvoud en efficiëntie die Doccle biedt voor hun administratie.

Credits:

Client: Ilse Thiry & Jonathan Haasl

Agency: AdSomeNoise

Creative Director: Gert Pauwels

Strategy: Rebecca Cox

Creative team: Tom Vanleenhove & Lotte Reynaers

Copywriting: Lotte Reynaers & Wout Dujardin

Production: Amèl Amri, Bieke Bellot, Louis Havet, Arne Defoor, Erwin Herremans

Media planning: Pieter Jadoul, Safae El Ahmadi

Campaign managers: Andreas Vanderperren, Nader Omar, Ine Desmedt

Account Manager: Karen Spreuwers