AdSomeNoise verwelkomt vier nieuwe talenten op hun podium
AdSomeNoise, het creatieve bureau uit Leuven, breidt zijn team uit met vier nieuwe talenten die de innovatieve koers van het bedrijf verder versterken.
Tim Kaelen treedt aan als head of build en zal het productiedepartement leiden. Met een achtergrond als ervaren multimedia motion designer, opgedaan tijdens zijn tijd als freelancer en bij TBWA en VML, brengt hij een sterke combinatie van technisch vakmanschap en visueel indrukwekkend motion design naar het bureau.
Ook het productiedepartement krijgt versterking met Dries Oostens, een multimedia motion designer met ruime ervaring. Voorheen werkzaam bij Accenture Song kiest hij nu voor AdSomeNoise.
Het mediadepartement verwelkomt Ine Desmedt als digital campaign manager. Haar achtergrond als customer engagement consultant bij Orange en senior business analyst bij XTEL geeft haar de strategische en praktische ervaring die nodig is om impactvolle campagnes te realiseren.
Het creatieve team wordt uitgebreid met Tine Poelman, een recent afgestudeerde van de LUCA School of Arts. Als junior art director brengt ze een frisse kijk en enthousiasme mee naar het bureau.
Met deze nieuwe aanwinsten versterkt AdSomeNoise zijn expertise en blijft het bureau zich positioneren als een toonaangevend full-service agency in de creatieve industrie.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]