Adventskrasplezier voor iedereen
De Nationale Loterij pakt uit met een nieuw product: de Million Calendar: een adventskalender waar je elke dag tot aan kerst een vakje mag wegkrassen. Geen chocolade dus, maar wel kans op 1 miljoen euro. Air bedacht hiervoor een radiocampagne. Insteek: De Million Calendar, dat is krasplezier voor iedereen.
Credits
Client: Nationale Loterij
Contact: Joke Vermoere, Céline Van Gansbeke
Agency: Air
Account: Elodie Pagaud, Aurélie Thollebeek
CD: Dieter De Ridder
CD: Joeri Van Den Broeck
Creation: Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem
Radio Production Company: Sonicville
Production Air: Marlies Neudt
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]