Adventskrasplezier voor iedereen
De Nationale Loterij pakt uit met een nieuw product: de Million Calendar: een adventskalender waar je elke dag tot aan kerst een vakje mag wegkrassen. Geen chocolade dus, maar wel kans op 1 miljoen euro. Air bedacht hiervoor een radiocampagne. Insteek: De Million Calendar, dat is krasplezier voor iedereen.
Credits
Client: Nationale Loterij
Contact: Joke Vermoere, Céline Van Gansbeke
Agency: Air
Account: Elodie Pagaud, Aurélie Thollebeek
CD: Dieter De Ridder
CD: Joeri Van Den Broeck
Creation: Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem
Radio Production Company: Sonicville
Production Air: Marlies Neudt
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]