advert’HYPE organiseert Warmste Yoga voor Warmste Week

Full-service bureau advert’HYPE uit Boortmeerbeek, zet een Warmste Yoga-sessie op poten ter gelegenheid van de Warmste Week. Ze doen dit ten voordele van Pelicano, een organisatie die de strijd tegen kinderarmoede in België aangaat. Julia Stocks, managing partner bij advert’HYPE, vertelt waarom ze voor dit goede doel kozen: “Als communicatiebureau, met een sterke connectie met de Belgische retailsector, zijn we dagelijks bezig met het stimuleren en informeren van de klant. In deze wereld van goederen en consumptie vinden wij het als bedrijf belangrijk om ook te kijken naar diegenen die het financieel met minder moeten stellen. Wij kijken dan vooral naar kinderen in armoede. Via deze weg hopen wij steun te bieden en mogelijkheden te creëren voor deze kinderen, want ook zij hebben recht op gelijke kansen en een mooie toekomst."
De yogasessie vindt plaats op 7 december om 14u00, in het midden van
de gigantische fotostudio van advert’HYPE. Gezien advert’HYPE dit jaar zijn 50ste verjaardag vierde, organiseren ze de yogasessie exclusief voor 50 deelnemers. Wie aan de sessie wilt deelnemen, kan inschrijven via www.adverthype.be/nl/nieuws/warmste-week.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]