advert’HYPE organiseert Warmste Yoga voor Warmste Week

Agenda / Communication / News

Full-service bureau advert’HYPE uit Boortmeerbeek, zet een Warmste Yoga-sessie op poten ter gelegenheid van de Warmste Week. Ze doen dit ten voordele van Pelicano, een organisatie die de strijd tegen kinderarmoede in België aangaat. Julia Stocks, managing partner bij advert’HYPE, vertelt waarom ze voor dit goede doel kozen: “Als communicatiebureau, met een sterke connectie met de Belgische retailsector, zijn we dagelijks bezig met het stimuleren en informeren van de klant. In deze wereld van goederen en consumptie vinden wij het als bedrijf belangrijk om ook te kijken naar diegenen die het financieel met minder moeten stellen. Wij kijken dan vooral naar kinderen in armoede. Via deze weg hopen wij steun te bieden en mogelijkheden te creëren voor deze kinderen, want ook zij hebben recht op gelijke kansen en een mooie toekomst."

De yogasessie vindt plaats op 7 december om 14u00, in het midden van
de gigantische fotostudio van advert’HYPE. Gezien advert’HYPE dit jaar zijn 50ste verjaardag vierde, organiseren ze de yogasessie exclusief voor 50 deelnemers. Wie aan de sessie wilt deelnemen, kan inschrijven via www.adverthype.be/nl/nieuws/warmste-week.