AEG en AB op zoek naar de waskrak (m/v)

AB gaat in opdracht van AEG op zoek naar waskrakken: Belgische mannen en vrouwen die alles weten over wassen en plassen. Die wasmachine na wasmachine draaien of een kick krijgen als de deur van de droogkast openzwaait. De achterliggende briefing is duidelijk: de AEG-database uitbreiden met relevante contacten. AB stippelt een flow uit die voor een maximale instroom moet zorgen. Dankzij de ‘gamification’-aanpak gebeurt dit op een niet-intrusieve manier. Bovendien leveren de inzichten informatie die door AEG kan worden ingezet voor marketing- en PR-doeleinden, al dan niet online. Na de succesvolle nationale kookenquête ‘Welk type chef kok bent u?’, najaar 2014, werd het deze zomer een survey rond witgoed op www.dewaskrak.be. De deelnemers testen hun kennis, vernemen de juiste antwoorden, delen hun resultaat en maken binnen enkele muisklikken ook kans op een AEG ÖKOMix wasmachine of een AEG Absolute Care droogkast. AB volgt de resultaten op de voet en optimaliseert in overleg met AEG continu de promotiestrategie, o.a. via Facebook.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]