AEG en AB op zoek naar de waskrak (m/v)


AB gaat in opdracht van AEG op zoek naar waskrakken: Belgische mannen en vrouwen die alles weten over wassen en plassen. Die wasmachine na wasmachine draaien of een kick krijgen als de deur van de droogkast openzwaait. De achterliggende briefing is duidelijk: de AEG-database uitbreiden met relevante contacten. AB stippelt een flow uit die voor een maximale instroom moet zorgen. Dankzij de ‘gamification’-aanpak gebeurt dit op een niet-intrusieve manier. Bovendien leveren de inzichten informatie die door AEG kan worden ingezet voor marketing- en PR-doeleinden, al dan niet online. Na de succesvolle nationale kookenquête ‘Welk type chef kok bent u?’, najaar 2014, werd het deze zomer een survey rond witgoed op www.dewaskrak.be. De deelnemers testen hun kennis, vernemen de juiste antwoorden, delen hun resultaat en maken binnen enkele muisklikken ook kans op een AEG ÖKOMix wasmachine of een AEG Absolute Care droogkast. AB volgt de resultaten op de voet en optimaliseert in overleg met AEG continu de promotiestrategie, o.a. via Facebook.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



