AB gaat in opdracht van AEG op zoek naar waskrakken: Belgische mannen en vrouwen die alles weten over wassen en plassen. Die wasmachine na wasmachine draaien of een kick krijgen als de deur van de droogkast openzwaait. De achterliggende briefing is duidelijk: de AEG-database uitbreiden met relevante contacten. AB stippelt een flow uit die voor een maximale instroom moet zorgen. Dankzij de ‘gamification’-aanpak gebeurt dit op een niet-intrusieve manier. Bovendien leveren de inzichten informatie die door AEG kan worden ingezet voor marketing- en PR-doeleinden, al dan niet online. Na de succesvolle nationale kookenquête ‘Welk type chef kok bent u?’, najaar 2014, werd het deze zomer een survey rond witgoed op www.dewaskrak.be. De deelnemers testen hun kennis, vernemen de juiste antwoorden, delen hun resultaat en maken binnen enkele muisklikken ook kans op een AEG ÖKOMix wasmachine of een AEG Absolute Care droogkast. AB volgt de resultaten op de voet en optimaliseert in overleg met AEG continu de promotiestrategie, o.a. via Facebook.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]