AFA JCDecaux tovert digitale borden om tot virtuele winkels

JCDecaux' Deense dochteronderneming AFA JCDecaux tovert duizenden digitale borden om tot virtuele winkels. Zo kunnen Deense consumenten in meer dan twintig steden de klok rond diensten en producten kopen door met hun smartphone tags op billboards, bushokjes en straatmeubilair in te scannen. Daarvoor maakt AFA JCDecaux gebruik van het Powatag-platform van het Londense Powa Technologies. De aankopen worden binnen de paar seconden afgehandeld via vooraf ingevulde betaal- en adresgegevens. JCDecauw wil Powatag ook in andere markten inschakelen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]