AFA JCDecaux tovert digitale borden om tot virtuele winkels


JCDecaux' Deense dochteronderneming AFA JCDecaux tovert duizenden digitale borden om tot virtuele winkels. Zo kunnen Deense consumenten in meer dan twintig steden de klok rond diensten en producten kopen door met hun smartphone tags op billboards, bushokjes en straatmeubilair in te scannen. Daarvoor maakt AFA JCDecaux gebruik van het Powatag-platform van het Londense Powa Technologies. De aankopen worden binnen de paar seconden afgehandeld via vooraf ingevulde betaal- en adresgegevens. JCDecauw wil Powatag ook in andere markten inschakelen.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


