{AFTERMOVIE} JOB DAY by PUB XP: DIKKE MERCI! ūü§©

4schools / Communication / News

De tweede editie van JOB DAY by PUB XP zit erop. En omdat jullie met meer dan ooit aanwezig waren, zeggen we graag nog eens: DIKKE MERCI!

DIKKE MERCI ook aan alle bedrijven die aanwezig waren: BBDO, Bluemango, Bridgeneers, Havas Media, Clear Channel, Hilarious, IO, WPP, Publicis Groupe, Le Service Public Fédéral du Royaume de Belgique, Qualified Creatives, RMB, RTL Belgium, Serviceplan, Springbok, TBWA, Transfer, VO Communication Group, Shake, RCA, CAD, Altavia Act, Noosphere, Gamned, La Lorraine, Student.be, Brussels Youth To Digital, Mediabrands,...

En DIKKE MERCI aan Creative Belgium, Student.be, The Coca-Cola Company en ACC voor de steun!

Deze mooie dag herbeleven?

Alle foto's van deze editie vind je hier:

https://drive.google.com/drive/folders/1Adq0XbrYBW0dgSyGwVCOxOJfAx8V9zy6?usp=sharing

En bekijk ook zeker onze aftermovie:

P.S.: In de aanloop naar deze tweede JOB DAY lanceerde PUB ook PUB4Schools, een nieuwsbrief voor studenten in de richtingen communicatie, marketing, design, media en creativiteit. Studenten en docenten kunnen zich hier inschrijven voor deze gratis newsletter.

Hogescholen en universiteiten kunnen zelf ook informatie aanleveren voor deze newsletter (via redactie@pub.be).