AG Insurance, vorig jaar nog bekroond tot het favoriete verzekeringsmerk van de Belgen, heeft een grote wervingscampagne gelanceerd op TikTok om jong talent aan te trekken. MKKM, een bureau gespecialiseerd in sociale netwerken, begeleidde de verzekeringsspecialist tijdens dit project. MKKM hielp bij het bepalen van de campagnestrategie, werkte het creatieve concept en de content uit en stond in voor de verspreiding van de campagnes. Met resultaat, want op slechts één week tijd overtrof het aantal conversies de verwachtingen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]