AG Insurance en MKKM lonken naar jong talent

AG Insurance, vorig jaar nog bekroond tot het favoriete verzekeringsmerk van de Belgen, heeft een grote wervingscampagne gelanceerd op TikTok om jong talent aan te trekken. MKKM, een bureau gespecialiseerd in sociale netwerken, begeleidde de verzekeringsspecialist tijdens dit project. MKKM hielp bij het bepalen van de campagnestrategie, werkte het creatieve concept en de content uit en stond in voor de verspreiding van de campagnes. Met resultaat, want op slechts één week tijd overtrof het aantal conversies de verwachtingen.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]