AMMA Awards: de 10 finalisten Media Research of the Year

News

CommPassOp 16 mei worden de AMMA Awards uitgereikt. CommPass nodigt zijn leden op 19 maart alvast uit om de inzendingen te ontdekken voor “Media Research of the Year”, samen met de 5 nominaties voor “Innovation&Development of the Year”. Die laatsten worden op 13 maart door de expertjury bepaald en donderdag 14 maart bekend gemaakt.
Dit zijn de 10 dossiers die op 19 maart gepresenteerd zullen worden:

  • Trust in News & Advertising (Trustmedia)
  • Belgium under the Influence (Isobar Belgium)
  • DIVA 3.0 (Var & Insites Consulting)
  • aCPM: aandacht als meeteenheid van mediawaarde (Brightfish)
  • Seen from Space: weekly Views on Research (Space)
  • Life Observer (IP Belgium)
  • MediaTopiQ Analytics & Insights Media Content Model (Auxipress)
  • Consumer Dating (Mediahuis)
  • Lunch Garden Integration of online Strategy in market research (Blue2Purple)
  • Ad'titude tracker (Bpost Media)

Alle deelnemers aan deze sessie kunnen hun stem uitbrengen, die meetelt voor 20% van de punten. De stemmen van CommPass leden tellen dubbel. Inschrijven kan via de website van CommPass. Op 2 april zullen de genomineerde cases van 5 andere categorieën worden gepresenteerd tijdens de UMA DAY Best Media Campaigns 2018.