Op 16 mei worden de AMMA Awards uitgereikt. CommPass nodigt zijn leden op 19 maart alvast uit om de inzendingen te ontdekken voor “Media Research of the Year”, samen met de 5 nominaties voor “Innovation&Development of the Year”. Die laatsten worden op 13 maart door de expertjury bepaald en donderdag 14 maart bekend gemaakt.
Dit zijn de 10 dossiers die op 19 maart gepresenteerd zullen worden:
- Trust in News & Advertising (Trustmedia)
- Belgium under the Influence (Isobar Belgium)
- DIVA 3.0 (Var & Insites Consulting)
- aCPM: aandacht als meeteenheid van mediawaarde (Brightfish)
- Seen from Space: weekly Views on Research (Space)
- Life Observer (IP Belgium)
- MediaTopiQ Analytics & Insights Media Content Model (Auxipress)
- Consumer Dating (Mediahuis)
- Lunch Garden Integration of online Strategy in market research (Blue2Purple)
- Ad'titude tracker (Bpost Media)
Alle deelnemers aan deze sessie kunnen hun stem uitbrengen, die meetelt voor 20% van de punten. De stemmen van CommPass leden tellen dubbel. Inschrijven kan via de website van CommPass. Op 2 april zullen de genomineerde cases van 5 andere categorieën worden gepresenteerd tijdens de UMA DAY Best Media Campaigns 2018.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]