AI: HERO OF ZERO VOOR VLAAMSE CREATIEVEN?

Kan artificiële intelligentie creativiteit bevorderen, of zien creatieven deze krachtige tool eerder als een bedreiging? We wilden die vraag aan ChatGPT stellen, maar die lag alweer plat. En dus vroegen we het aan een paar creatief directeurs: Sam De Win (iO), Peter Ampe (FamousGrey), Frank Marinus (TBWA\Belgium) en Katrien Bottez (Happiness).
Lees hun antwoorden in Room 2902.
Beeld: What’s in a name? © Midjourney
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]