Air Brussels behaalt Olympisch minimum

Na competitie met Famous, Mortierbrigade, TBWA en These Days wint Air Brussels het nieuwe campagnebudget van Be Gold.
Air Brussels kon de jury overtuigen met een knappe, no-nonsense jongerenstrategie die perfect matcht met de filosofie en de doelgroep van Be Gold: jongeren 14-24jaar. Wat Be Gold uniek maakt is de samenwerking met verschillende partners rond sport in België: Sport Vlaanderen, l’ADEPS, de Duitse Gemeenschap en het BOIC. Maar ook de Nationale Loterij levert een zeer belangrijke bijdrage om Be Gold een draagvlak te geven.
Be Gold richt zich op de ontwikkeling van optimale trainingsfaciliteiten, en op coaching tijdens de wedstrijden. Be Gold ondersteunt de korte en lange termijndoelstellingen van jonge atleten die klaargestoomd worden voor de Olympische Spelen en het behalen van een Top 8. Dankzij het Be Gold project en de ondersteuning van zijn partners zijn meerdere jonge atleten straks onderweg naar de Olympische Spelen van Rio...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]