Air creëert glijdend billboard voor BMW

Winterbanden zijn niet verplicht in België. Nochtans wijzen tests uit dat bij temperaturen onder de 7 graden Celsius winterbanden wel degelijk meer grip hebben op het wegdek. Om alle chauffeurs hiervan bewust te maken, creëerde Air voor BMW ‘The Moving Billboard’. Een schijnbaar gewoon billboard dat werd geïnstalleerd langs de kant van een druk kruispunt in Brussel. Wanneer chauffeurs stoppen voor het rode licht, schuift het billboard naar achter. Ver voorbij het rode licht. Boodschap: ‘In de winter zou u pas hier gestopt zijn.’ Het speciale billboard, dat 4 dagen lang stond opgesteld, vertelt zo niet alleen over het effect van Originele BMW Winterwielen maar laat het ook fysiek zien.
Credits
Client : BMW After Sales
Contact : Joris Biesemans
Agency : Air Brussels
Account : Raisa Vanvoorden
CD : Dieter De Ridder
CD : Joeri Van Den Broeck
ACD : Steven Janssens
Creation : Ramin Afshar, Ruben Van Maldeghem
Production Air : Marlies Neudt, Bérengère Lurquin
Production Company : Rapid Media
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]