Air creëert stopping power voor Nationale Loterij

De Nationale Loterij is een maatschappelijk verantwoorde en professionele dienstverlener op het vlak van spelplezier. Ze wil haar spelers bewustmaken van de gevaren, zodat spelen altijd een plezier blijft.
Daarom kreeg Air, na consultatie, de opdracht om de spelers van de Nationale Loterij en hun spelgedrag te sensibiliseren via affiches in de verkooppunten. Air ontwikkelde hiervoor 3 POS-affiches die naast het plezier van spelen ook een serieuze boodschap bevatten. Je wint pas echt, als je op tijd stopt. Een boodschap met ‘stopping power’.
Credits
Client: Nationale Loterij
Contacts: Stéphane Lefebvre, Audrey Bettens
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creation: Sophie De Plecker, Joris Luyten, Lennie De Troyer
Accounts: Audrey Semal, Aurélie Thollebeek
Photographer: Jekyll n' Hyde
Photoretouching: Jekyll n' Hyde, Phyl Bautzer
Graphic Designer: Phyl Bautzer
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]