Een diner op een droomlocatie … de lockdown heeft ons geleerd dat deze momenten te koesteren zijn. In het verleden vergaten we wel eens hoe belangrijk het is om gezellig met familie en vrienden te kunnen genieten. Coca-Cola wilde daarom mensen aanmoedigen om terug te genieten van het tafelen. Niet enkel van het eten, maar ook van elkaar. Maar uiteraard met respect voor de Covid-19 maatregelen!
Tijdens de activatie « Make Mealtimes Matter » in winkelpunten, over heel België, maak je als consument kans op een diner voor 10 personen, op een toplocatie. En dit alles ter waarde van 15.000 euro. Het enige wat je moet doen, is voor eind augustus 2 multipacks kopen, willekeurig samen te stellen uit de deelnemende producten Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light taste, Fuze Tea, Fanta of Sprite.
Dit project is een samenwerking van Coca-Cola Services met zijn partners Air (concept en creatie) en Demonstr8 (uitvoering).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]