Een diner op een droomlocatie … de lockdown heeft ons geleerd dat deze momenten te koesteren zijn. In het verleden vergaten we wel eens hoe belangrijk het is om gezellig met familie en vrienden te kunnen genieten. Coca-Cola wilde daarom mensen aanmoedigen om terug te genieten van het tafelen. Niet enkel van het eten, maar ook van elkaar. Maar uiteraard met respect voor de Covid-19 maatregelen!
Tijdens de activatie « Make Mealtimes Matter » in winkelpunten, over heel België, maak je als consument kans op een diner voor 10 personen, op een toplocatie. En dit alles ter waarde van 15.000 euro. Het enige wat je moet doen, is voor eind augustus 2 multipacks kopen, willekeurig samen te stellen uit de deelnemende producten Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola light taste, Fuze Tea, Fanta of Sprite.
Dit project is een samenwerking van Coca-Cola Services met zijn partners Air (concept en creatie) en Demonstr8 (uitvoering).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]