Voor het eerst werkt Air samen met Amnesty Internationaal Luxemburg. Air ontwikkelde een advertentiecampagne om donaties te werven. Omdat Luxemburg het walhalla van het bankwezen is, werd er ingespeeld op wat Luxemburg bewoners nauwlettend in de gaten houden: de beurskoers. De grafieken, die doen denken aan een beurscrash, symboliseren de laatste hartslagen van Hassan en de laatste decibels van Rokshana vlak voor hun executie. De advertenties worden gepubliceerd in twee Luxemburgse magazines.
Credits
Agency: Air
Brand: Amnesty International
Client: Virginie Magis, Stan Brabant, Marine Perrotey
Communication Manager: Virginie Magis
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives: Simon Pyson, Jonas Van De Velde (Deze sloebers, ja!)
Account: Louis Gheysens, Pauline Heraly
Graphic Designer: Maxime Douillet
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]