Air en Amnesty laten de beurs crashen

Voor het eerst werkt Air samen met Amnesty Internationaal Luxemburg. Air ontwikkelde een advertentiecampagne om donaties te werven. Omdat Luxemburg het walhalla van het bankwezen is, werd er ingespeeld op wat Luxemburg bewoners nauwlettend in de gaten houden: de beurskoers. De grafieken, die doen denken aan een beurscrash, symboliseren de laatste hartslagen van Hassan en de laatste decibels van Rokshana vlak voor hun executie. De advertenties worden gepubliceerd in twee Luxemburgse magazines.
Credits
Agency: Air
Brand: Amnesty International
Client: Virginie Magis, Stan Brabant, Marine Perrotey
Communication Manager: Virginie Magis
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Directors: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives: Simon Pyson, Jonas Van De Velde (Deze sloebers, ja!)
Account: Louis Gheysens, Pauline Heraly
Graphic Designer: Maxime Douillet
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]