Voor de lancering van Passendale Bio, de nieuwe variëteit van de welbekende Belgische kaas, creëerde Air een leuk online spelletje gebaseerd op één van de typische kenmerken van het product: de vorm van de gaatjes! Elke Passendale-kaas is uniek, een bijzondere eigenschap die te danken is aan zijn ambachtelijke productie (de kazen worden nog steeds met de hand in linnen doeken gelegd). Maar ook de totaal willekeurige vorm van de gaatjes is het gevolg van deze traditionele productiemethode. Gaatjes waarin je vaak het silhouet van een object of dier kan herkennen.
Client Savencia: Elke De Block, Hélène Scion
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Director : Bart Gielen
Strategic team : Melanie Dalla-Riva
Creative team : Benoit Hilson, Jean-Marc Wachsmann
Account team : Pauline Héraly, Chloé Pierloot
Graphic Designer : Remy Gustin
Web développement : Olivier De Smet
Digital producer : Greg Pin
Digital project manager: Emilie Seynaeve
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]