Voor de lancering van Passendale Bio, de nieuwe variëteit van de welbekende Belgische kaas, creëerde Air een leuk online spelletje gebaseerd op één van de typische kenmerken van het product: de vorm van de gaatjes! Elke Passendale-kaas is uniek, een bijzondere eigenschap die te danken is aan zijn ambachtelijke productie (de kazen worden nog steeds met de hand in linnen doeken gelegd). Maar ook de totaal willekeurige vorm van de gaatjes is het gevolg van deze traditionele productiemethode. Gaatjes waarin je vaak het silhouet van een object of dier kan herkennen.
Client Savencia: Elke De Block, Hélène Scion
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Director : Bart Gielen
Strategic team : Melanie Dalla-Riva
Creative team : Benoit Hilson, Jean-Marc Wachsmann
Account team : Pauline Héraly, Chloé Pierloot
Graphic Designer : Remy Gustin
Web développement : Olivier De Smet
Digital producer : Greg Pin
Digital project manager: Emilie Seynaeve
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]