Voor de lancering van Passendale Bio, de nieuwe variëteit van de welbekende Belgische kaas, creëerde Air een leuk online spelletje gebaseerd op één van de typische kenmerken van het product: de vorm van de gaatjes! Elke Passendale-kaas is uniek, een bijzondere eigenschap die te danken is aan zijn ambachtelijke productie (de kazen worden nog steeds met de hand in linnen doeken gelegd). Maar ook de totaal willekeurige vorm van de gaatjes is het gevolg van deze traditionele productiemethode. Gaatjes waarin je vaak het silhouet van een object of dier kan herkennen.
Client Savencia: Elke De Block, Hélène Scion
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Director : Bart Gielen
Strategic team : Melanie Dalla-Riva
Creative team : Benoit Hilson, Jean-Marc Wachsmann
Account team : Pauline Héraly, Chloé Pierloot
Graphic Designer : Remy Gustin
Web développement : Olivier De Smet
Digital producer : Greg Pin
Digital project manager: Emilie Seynaeve
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]