Air trekt teensletsen aan voor Win for Life

Air bedacht een nieuwe radiocampagne voor Win for Life. Die geeft een nieuwe invulling aan de vorig jaar gelanceerde slogan ‘Win for Life, da’s fun for life’. Air geeft tekst en uitleg bij het idee achter de campagne: Win for Life winnen, dat is zoveel plezier dat je wel eens zou kunnen vergeten hoe het normale leven is.
Voor de eerste radiospot hieronder trok Air zijn teensletsen aan. Ook de andere radiospots moeten het hebben van grappige en absurde situaties.
Credits
Client: Win for Life
Contact: Joke Vermoere, Céline Van Gansbeke
Agency: Air Brussels
Account: Audrey Semal, Aurélie Thollebeek
ECD: Eric Hollander
Creative Directors : Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creatives : Ruben Van Maldeghem, Han Verschaeren
Radio Production Company: Sonicville
Production Air: Marlies Neudt, Bérengère Lurquin
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]