AKQA Brussels investeert in design

News / People

AKQA Brussels pakt uit met een nieuwe aanwinst: Jan Sidgwick versterkt het team als design director. Hij zal de designambities van AKQA verder vormgeven. Sidgwick werkte eerder bij Lucy agency en Bowling. Met zijn expertise in motion design en visual identity zal hij bijdragen aan het verder aanscherpen van de creatieve visie van het bureau. Zijn portfolio omvat werk voor onder andere Kanal - Centre Pompidou, Museum Leuven, Stad Gent, Unibet, Toerisme Vlaanderen en Rabobank.

"Bij AKQA Brussels streven we ernaar de wereld beter te maken door onze impact, maar nu ook visueel beter met onze creaties. Met Jan Sidgwick voegen we een uitzonderlijk visueel talent toe, dat onze creatieve ambities naar een hoger niveau zal tillen," aldus Peter Ampe, ECD bij AKQA Brussels.

Naast Sidgwick verwelkomt AKQA Brussels ook Antoine Le Grelle als junior designer. Legrelle heeft een passie voor innovatie, gaming en alles wat met visuele vormgeving te maken heeft. Na zijn stage bij Publicis is hij klaar om zijn stempel te drukken op de designs van AKQA Brussels.