Albert Heijn is dol op Dagelijkse Kost en op Jeroen Meus

Albert Heijn blijft grote fan van vers, gezond en makkelijk. Én van Jeroen Meus. Daarom introduceert Albert Heijn zes nieuwe verspakketten in samenwerking met hun favoriete tv-kok. De koning van de Dagelijkse Kost presenteert deze keer ‘Pasta met spekjes’, ‘Balletjes in tomatensaus’, ‘Rigatoni met meatballs’, ‘Gentse Waterzooi’, ‘Gevulde paprika’s’ en ‘Kippenblokjes in zoetzure saus’. Je ziet het: variatie troef, met een flinke toef Jeroen Meus. Leuk detail: in de week van 13 mei maakt Jeroen Meus zijn zes nieuwe verspakketgerechten klaar in zijn programma Dagelijkse Kost.
In een nieuwe short van ‘De Wereld in het Kleijn’, een format van Happiness, komen we te weten dat ook Lina dol is op kookprogramma’s. Of Jeroen Meus. Of allebei... Hoe dan ook, zij vindt dat heerlijk ontspannend. Kalmerend. Rustgevend. Op voorwaarde dat je niet afgeleid wordt, natuurlijk... Want dán kan de stress wel eens toeslaan.
Credits:
Client: Albert Heijn
- Head of Marketing Albert Heijn: Els Lagrou
- Head of Reputation Albert Heijn: Ann Maes
- Brand Manager Albert Heijn: Witse Van Rillaer
- Digital Content Manager: Sarah Steemans
Agency: Happiness
- CEO: Karen Corrigan
- Managing Director: Hans Smets
- Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson
- Creative Director: Katrien Bottez
- Strategic Director: Frans Cuypers
- Publishing Director: Wesley Roeland
- Heads of Content: Debby De Ridder, Jorrit Michiels
- Concept provider: Katrien Bottez, Geoffrey Hantson
- Scriptwriter: Koen Van Impe, Sam Vervenne
- Director: Koen Van Impe
- Content provider: Debby De Ridder, Jorrit Michiels, Sam Vervenne, Wesley Roeland, Khuslen Tsogbadral
- Account Management: Sien Vrebos, Raphaël Naudts
- Head of Motion: Remke Faber
- Editing: Simon Schuurman
- Motion designer: Simon Schuurman, Arthur Nunes
- Head of Design: Dries Lauwers
- Design: Emilie Wauthelet
- DTP: Loïc Lenoble
- Color grading: Digital Imaging – Tom Vandewiele
- Chief Technologist Officer: Thomas Colliers
- Project Manager: Zeno Stevens
- Website development: BLISS Interactive
- Production: BLISS Content - Arthur De Wachter, Bart Vande Maele
Lead producer: Arthur De Wachter - Assistant Producer/Location manager: Francis Bosschem
- Assistant Producer: Bart Vande Maele
- Director/Scriptwriter: Koen Van Impe
- DOP: Norman Baert
- 1st AC: Lars Baert
- 2nd AC: Clément Protin
- First AD: Miki Beddeleem
- Color grading film: Xavier Dockx
- Gaffer: Dieter De Bock
- Sound engineer: Thomas Verbruggen
- Make-up & Styling: MUSA
- MUA: Sarah De Graef
- Stylist: Nele Van den Broucke
- Fotograaf: Steven Hendrix
- Music Artist: Jaan Hantson
- Sound Production: Raygun
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]