Een opvallende bus in Mechelen. De reden? De campagnedoelstelling van Albert Heijn wilde de lancering van de eerste Albert Heijn XL-supermarkt in België breed aankondigen. De campagne i.s.m. Lijncom moest opvallen en tegelijkertijd lokaal aanwezig zijn in de maand van de opening rond de nieuwe supermarkt in Mechelen.
3 XL-bussen werden volledig gewrapt in de herkenbare 'lichtblauwe' Albert Heijn-kleuren. Albert Heijn koos bewust voor XL-bussen om te benadrukken dat het de eerste XL-supermarkt is die in België geopend wordt. Zowel de boodschap als de visuele invulling is zo clean en simpel dat mensen er niet omheen kunnen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]