Alibaba en de veertig Olympiërs

Jack Ma, de flamboyante oprichter van Alibaba, had in Davos verrassend nieuws voor de pers: zijn bedrijf wordt 12 jaar lang hoofdsponsor van de Olympische Spelen. De Chinese retailer treedt zo toe tot het selecte kransje van Olympische sponsors (waartoe ook onder meer Coca-Cola, P&G, Panasonic en Visa behoren). Tot het 'takenpakket' van Alibaba behoort voortaan de (gezamenlijke) uitbouw van een online verkoopkanaal voor merchandisingproducten én de uitrol van een streamingservice ten behoeve van de Chinese markt. De volgende edities van de zomer- en winterspelen vinden overigens telkens in Azië plaats: Pyeongchang (2018), Tokio (2020) en Peking (2022).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


