Allemaal terug naar de Kempen


Toerisme Provincie Antwerpen (TPA) en Prophets/de Vloer voeren de komende weken een nieuwe Kempenkuur-campagne. Onder de naam Kempenkuur positioneert Toerisme Provincie Antwerpen sinds vorig jaar de Kempen als ideale bestemming om even bij te komen. De combinatie van dichtbij, groen, leuke steden en dorpen en natuurlijk bijzonder logiesaanbod staat centraal in de campagne, die zich richt tot inwoners van Vlaanderen. Prophets breidde de website kempenkuur.be uit met allerlei leuke activiteiten en adresjes.
De campagne startte met een samenwerking op Radio2. De Madammen zonden op 4 mei live uit vanuit de jachthaven in Mol. De campagne maakt gebruik van print, ludieke spotjes op Radio 2 en StuBru én een preroll-filmpje.
TPA organiseert daarnaast nog een aantal ludieke acties, zoals het uitdelen van fietszadelhoesjes en een serie fietsfilmpjes ism het Mediahuis.
https://www.youtube.com/watch?v=o0K4MeUgbwc

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


